کارکنان هواپیمایی هما به کار خود در فرودگاه لارستان بازگشتند
روابط عمومی فرودگاه بینالمللی لارستان اعلام کرد: کارکنان هواپیمایی هما به کار خود در فرودگاه لارستان بازگشتند
کن نیوز| روابط عمومی فرودگاه بینالمللی لارستان در اطلاعیهای نوشت: با خرسندی اعلام میدارد که با پیگیریهای مستمر و مؤثر نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاشهای مدیرکل محترم فرودگاه بینالمللی لارستان، تمامی نیروهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در ایستگاه لارستان به محل کار خود بازگشتهاند.
به گزارش کن نیوز، چندی پیش اخباری مبنی بر تعدیل نیروهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایستگاه لارستان منتشر شده بود که موجب نگرانی کارکنان و خانوادههای آنان شده بود. خوشبختانه با رایزنیها، پیگیریهای مستمر و تعامل سازنده مسئولان مربوطه، این موضوع مرتفع شده و تمامی نیروهای مذکور مجدداً به فعالیت خود در این ایستگاه ادامه خواهند داد.
روابط عمومی فرودگاه بینالمللی لارستان ضمن قدردانی از حمایتها و پیگیریهای انجامشده، این اتفاق را گامی ارزشمند در راستای حفظ اشتغال نیروهای متخصص و تقویت خدمات هوانوردی در منطقه دانسته و برای تمامی کارکنان پرتلاش صنعت هوانوردی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.
ارسال نظر